پایگاه خبری خبریفا پایگاه خبری خبریفا .

پایگاه خبری خبریفا

بنز جدید 2023، معرفی و قیمت مرسدس بنز C کلاس 2023

بنز جدید 2023، معرفی و قیمت مرسدس بنز C کلاس 2023

جدیدترین سدان Mercedes Benz کلاس C بسیار شبیه یک کلاس S مینیاتوری است. ظاهری شبیه به سدان پرچم‌دار این برند در داخل و خارج دارد و بسیاری از ویژگی‌های فناوری مشابه را ارائه می‌کند، تنها در بسته‌بندی کوچک‌تر که رانندگی اسپرت‌تر است. فضای داخلی شیک با مواد مجلل و صفحه نمایش های مدرن تحت تاثیر قرار می گیرد، اما تعداد زیادی کنترل حساس به لمس برای میل ما دارد. کلاس C استاندارد عملکرد قوی را ارائه می دهد، اما فاقد اصلاحات در شاسی است، زیرا سواری آن در جاده های ناهموار می تواند ناراحت کننده باشد و فرمان فاقد بازخورد است.

مرسدس بنز

قیمت بنز C کلاس 2023

قیمت بنز C کلاس 2023 بین 46 تا 63 هزار دلار است. این مبلغ به تومان حدود 2.5 میلیارد تومان است. قیمت آپشن ها : صدای فراگیر Burmester، سیستم نمای فراگیر، ناوبری با ویدیوی تقویت شده، نمایشگر هد آپ با 3950 دلار - چرم ناپا 2590 دلار - سانروف 1000 دلار - رنگ خاکستری سلنیت 750 دلار - چرخ های 19 اینچی 600 دلار - صندلی های جلو دارای تهویه 450 دلار

مشخصات فنی

تمام سدان‌های بنز کلاس C 2023 از همان موتور 2.0 لیتری توربوشارژ 255 اسب بخاری چهار سیلندر بهره می‌برند. توربو چهار توسط یک سیستم هیبریدی 48 ولتی تقویت شده است که می تواند به طور موقت تا 20 اسب بخار قدرت اضافی ارائه دهد. سیستم چهارچرخ محرک همچنان یک گزینه باقی مانده است و چرخ‌های عقب به صورت استاندارد تنظیم می‌شوند. گیربکس 9 سرعته اتوماتیک تنها جعبه دنده ارائه شده است. در 5.3 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت رسید.
همانطور که از یک سدان اسپرت جمع و جور انتظار می رود هندلینگ چابک است، اما ما از عدم احساس فرمان و کیفیت سواری چخماق ناامید شدیم. عملکرد ترمزگیری خوب بود. بنز C300 کوپه و کانورتیبل که هر دو برای سال 2023 بر روی پلت فرم نسل قبلی کلاس C عرضه می شوند، از یک توربوشارژ چهار سیلندر بهره می برند که 255 اسب بخار قدرت دارد اما از سیستم هیبریدی 48 ولتی مشابه سدان استفاده نمی کند.

داخلی

بنز کلاس C با کابینی با تکنولوژی بالا عرضه می‌شود که شبیه پرچمدار بزرگ‌تر کلاس S است. همه مدل ها دارای نمایشگر دیجیتال سنج، کنترل های حساس به لمس و مجموعه ای از امکانات هستند. مدل جدید از فرمانی شبیه به کلاس S بهره می برد و مرسدس لیست سخاوتمندانه ای از ویژگی های لوکس استاندارد مانند گرمکن صندلی های جلو با تنظیمات حافظه، سانروف، تزئینات چوبی با منافذ باز و لهجه های آلومینیومی را ارائه می دهد. به طور کلی، کلاس C حدود 2.5 اینچ طولانی تر از مدل قبلی است و فاصله بین دو محور آن نیز یک اینچ کشیده شده است. مرسدس بنز می گوید که فضای پای صندلی های عقب بیشتر می شود، اما در واقعیت این تفاوت ناچیز است.

تکنولوژی

یک صفحه نمایش اطلاعات-سرگرمی عمودی 12.3 اینچی بزرگ از کنسول میانی و به سمت سه دریچه هوای گرد در داشبورد بالایی حرکت می کند. صفحه نمایش لمسی برای استفاده راحت تر در حین رانندگی کمی به سمت راننده متمایل شده است و به روزترین نسخه سیستم اطلاعات سرگرمی MBUX مرسدس را اجرا می کند. به همراه دستیار دیجیتال فعال صوتی، Apple CarPlay بی سیم و Android Auto، و دسترسی آنلاین از طریق نقطه اتصال وای فای. همه مدل ها همچنین دارای صفحه نمایش دیجیتال 11.9 اینچی و حسگر اثر انگشت برای تأیید هویت مشخصات منحصر به فرد راننده برای تنظیمات حافظه هستند.

ایمنی

مرسدس کلاس C را به مجموعه‌ای از ویژگی‌های استاندارد کمک راننده مجهز می‌کند، اما متاسفانه جالب‌ترین فناوری خودرو، که شامل یک سیستم کروز کنترل تطبیقی ​​است که از داده‌های ناوبری برای تنظیم سرعت خودرو برای پیچ‌ها و دوربرگردان‌های آینده استفاده می‌کند، همچنان اختیاری است.

منبع: caranddriver


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۳۵:۵۵ توسط:خبریفا موضوع: نظرات (0)